Kuntarahoituksen digitaaliset palvelut helpottavat asiointia kanssamme. Ilmainen asiointisovelluksemme auttaa asiakkaitamme lainanhaussa ja hakemuksiin liittyvien dokumenttien tehokkaassa sähköisessä hallinnoinnissa.
Missä tarpeissa digitaalinen asiointisovellus palvelee yleishyödyllisiä asuntotuottajia
Asiointisovelluksessa voit helposti ja nopeasti:
- jättää hakemuksen lyhyt- tai pitkäaikaisesta rahoituksesta, kuten korkotukilainasta yleishyödylliseen asuntotuotantoon tai perusparannukseen,
- hyväksyä saamasi rahoitustarjoukset, ja
- hallinnoida lainahakemuksiisi liittyviä asiakirjoja ja liitteitä.
Digitaalisen asioinnin avulla seuraat vaivattomasti käytössä olevaa ja vapaata limiittiäsi, löydät Kuntarahoituksen kanssa tehdyt lainatarjouksesi ja niihin liittyvät dokumentit, kun tarvitset niitä asiointiin esimerkiksi muiden rahoituslaitosten kanssa.
Kuka voi käyttää digitaalista asiointiamme
Digitaalinen asiointi on maksutonta, mutta edellyttää digitaalisen asioinnin sopimuksen allekirjoituksen ja palautuksen.
Asiointisopimuksen lisäksi asiakkaan tulee vahvistaa henkilöt, joilla on oikeus asioida Kuntarahoituksen kanssa digitaalisesti. Henkilöt kirjautuvat asiointisovellukseen vahvan tunnistautumisen kautta.
Kuinka otan asiointisovelluksen käyttöön
Jos et ole aiemmin käyttänyt digitaalista asiointiamme ja tarvitset tunnukset palveluun, autamme sinut nopeasti alkuun: ota yhteyttä asiantuntijoihimme joko asiakaspalvelu(at)kuntarahoitus.fi tai puhelimitse tältä sivulta löytyvien asiantuntijoiden numeroon. Jos käytössäsi ei ole vielä muita digitaalisia palveluitamme, avataan digitaalisen asiointisovelluksen kanssa samalla sinulle myös lainasalkku light -sovelluksemme.
Jos asiointisovelluksen käyttö on sinulle ennestään tuttua, voit kirjautua suoraan digitaalisiin palveluihimme. Olemme laatineet asiointisovelluksen käytön tueksi myös ohjevideoita: